Werken bij Telservice

De kwaliteit van het selectieproces voor nieuwe werknemers vormt de basis voor het succes en de bedrijfscultuur van Telservice. Het is de weg die wij hebben gekozen om de ontwikkeling van ons bedrijf te bevorderen.

Het ‘humane’ aspect staat bij Telservice centraal sinds het prille begin. Dankzij haar erkend sociaal beleid heeft Telservice de perfecte balans gevonden tussen personeelsbeheer en technisch management en baseert zich daarbij op een vertrouwensrelatie.

Onze bedrijfscultuur
  • Teamspirit die wordt ondersteund door alle medewerkers
  • Vertrouwen dat zelfstandig werken en welzijn op het werk ten goede komt
  • Professionaliteit gebaseerd op collectieve prestaties
  • Garantie inzake kwaliteit, gebaseerd op de ISO-standaard 9001
  • Aangename sfeer en collectieve creativiteit
Een werkomgeving die persoonlijke groei bevordert
  • Betrouwbare en prestigieuze klanten
  • Flexibel en gepersonaliseerd management
  • Plan voor de voortdurende ontwikkeling van bekwaamheden
  • De nieuwste technologische uitrusting
  • Een aantrekkelijk loonpakket